Δηλώσεις Μπεργκ: «Να πάρουμε την αυτοπεποίθηση από την περσινή σεζόν»

Ο προπονητής της Ομόνοιας, τοποθετήθηκε στο «Oμόνοια TV» ενόψει της έναρξης της προετοιμασίας των «πρασίνων», οι οποίο έχουν υψηλούς στόχους και την επόμενη σεζόν.

Δηλώσεις Μπεργκ: «Να πάρουμε την αυτοπεποίθηση από την περσινή σεζόν» thumb

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ:

Σαν μια πρώτη ερώτηση, βλέπουμε αυτό το κόκκινο χρώμα στα πρόσωπά σας από τις διακοπές σας τις προηγούμενες μέρες. Οι διακοπές τώρα τελείωσαν: «Σίγουρα, είναι καλό που είχαμε διακοπές και ακόμα καλύτερα που είμαστε πίσω στη δουλειά».

Αρχικά, υπάρχουν ακόμη μνήμες από τη περσινή σεζόν, που ήταν πολύ πετυχημένη για τον Σύλλογο. Τι κρατάς από την περσινή χρονιά και δύο λόγια για τη σεζόν που ξεκινά με μεγάλους στόχους και φιλοδοξίες. Έχουμε και την κλήρωση για το Τσάμπιονς Λιγκ. Ένα σχόλιο και για αυτό: Η περσινή σεζόν ήταν ιδιαίτερη. Είναι πολύ δύσκολο να τα πάμε ακόμη καλύτερα αλλά σίγουρα ο στόχος είναι πάντα η κατάκτηση του πρωταθλήματος. Αν το πάρουμε με έναν βαθμό θα είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι. Ξέρουμε ότι θα υπάρχει ανταγωνισμός με τις άλλες ομάδες, θα είναι δυνατός και σκληρός. Πρέπει να θυμόμαστε πως παρότι είχαμε μια φοβερή σεζόν σε πολλούς τομείς, ήταν δύσκολη και «κλειστή» για μια μεγάλη περίοδο αλλά στο τέλος πατήσαμε γκάζι και καταφέραμε να κερδίζουμε με εντυπωσιακό τρόπο στα playoffs. Η σταθερότητα μας επέτρεψε να κατακτήσουμε τον τίτλο και ανυπομονούμε να συνεχίσουμε και αυτή τη σεζόν, δουλεύοντας σκληρά και πάντα κοιτώντας να βελτιωθούμε και να γίνουμε καλύτεροι όσο μπορούμε.

Πολύ δύσκολο να ανέβεις στην κορυφή αλλά ακόμη πιο δύσκολο να παραμείνεις εκεί. Αυτό ισχύει στο ποδόσφαιρο. Έτσι; Ναι, σίγουρα. Το επίπεδο των προσδοκιών ανεβαίνει και αυτό είναι φυσιολογικό. Όταν είσαι παίκτης ή προπονητής ή ο οποιοσδήποτε στην ΟΜΟΝΟΙΑ, έχεις συνηθίσει ότι υπάρχουν απαιτήσεις, όμως τώρα είναι λίγο πιο υψηλές από το κανονικό και αυτό έχει να κάνει με τον τρόπο που κερδίσαμε το πρωτάθλημα. Πρέπει να το χειριστούμε με σωστό τρόπο, για να πάρουμε την αυτοπεποίθηση από την περσινή σεζόν και τη γνώση, του πόσο σκληρή δουλειά βάλαμε, πώς ήταν στο ξεκίνημα της προετοιμασίας στην Πολωνία, πόσο δύσκολο ήταν μετά τα παιχνίδια που χάσαμε, πόσο έπρεπε να παλέψουμε για τα πάντα, γιατί αν τα ξεχάσεις όλα αυτά τα δύσκολα, δεν θα έχεις καλές μέρες ξανά.

Είναι επίσης κάποιοι νεαροί ποδοσφαιριστές εδώ μαζί μας, κάποιοι δανεικοί που επέστρεψαν, όμως ο κύριος κορμός της ομάδας είναι εδώ από την περσινή ομάδα. Έχουμε επίσης τον Τζέιντεν. Θα έλεγα όμως ότι το γεγονός πως οι περισσότεροι παίκτες έμειναν, είναι πολύ σημαντικό για τα προκριματικά που έρχονται: Είχαμε μια πολύ καλή σεζόν πέρσι, το ποδόσφαιρο που παίξαμε ειδικά στο τέλος, μας έδειξε ότι βελτιωνόμαστε και γινόμαστε καλύτεροι κατά τη διάρκεια της χρονιάς και αυτός είναι πάντα ο στόχος. Τελειώσαμε τη σεζόν σε πολύ καλό επίπεδο. Είναι φυσιολογικό ότι μερικοί παίκτες θα έφευγαν και κάποιοι άλλοι θα έρχονταν. Αυτό συμβαίνει σε κάθε θερινό μεταγραφικό παράθυρο. Έχουμε τον Τζέιντεν που ήρθε, ο Σεμέδο έφυγε. Είμαστε πολύ χαρούμενοι για τη δουλειά που έκανε ο Σεμέδο. Η προσπάθεια, η νοοτροπία του, τα γκολ που έβαλε, η συνεισφορά του στην ομάδα, ήταν κορυφαία. Δεν θα το ξεχάσουμε ποτέ αυτό και πάντα θα το θυμόμαστε. Τώρα υποδεχόμαστε τον Τζέιντεν στην ομάδα. Είναι διαφορετικός παίκτης από τον Σεμέδο αν και έχουν κάποιες ομοιότητες. Είναι διαφορετικό άτομο. Δεν περιμένουμε να είναι σαν τον Σεμέδο αλλά να είναι ο καλύτερος που μπορεί να είναι. Η ποιότητά του είναι σε καλό επίπεδο. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που ήρθε, έχει ποιότητα που θέλουμε να μας τη δείξει και ελπίζουμε ότι με την ηλικία που έχει, θα μπορέσει να συνεχίσει την πρόοδό και την ανάπτυξή του, έτσι ώστε να κάνει μία πολύ καλή σεζόν μαζί μας και με την υπόλοιπη ομάδα. Είμαστε χαρούμενοι με αυτή την εξέλιξη. Ίσως να έχουμε κι άλλες προσθήκες. Ίσως και κάποιοι νεαροί παίκτες να κάνουν το επόμενο βήμα. Πέρσι είχαμε τον Παναγιώτη που μπήκε στην ομάδα το καλοκαίρι και ήταν λίγο πίσω από την βασική ενδεκάδα στο ξεκίνημα, όμως δούλευε σκληρά κάθε μέρα, γινόταν καλύτερος κάθε εβδομάδα ή μήνα και όταν πήρε την ευκαιρία την άρπαξε. Αυτός είναι ένας τρόπος να το κάνεις αλλά είμαστε ευχαριστημένος που καταφέραμε να κρατήσουμε τον κορμό της ομάδας, γιατί είχαμε μια καλή σεζόν πέρσι και το ότι έχουμε τον βασικό κορμό κάνει πιο εύκολο το χτίσιμο από το σημείο που βρισκόμαστε, έτσι ώστε να μην χρειαστεί να τα αλλάξουμε όλα. Χρειάζεται να είμαστε έτοιμοι καθώς σε ένα μήνα έχουμε το πρώτο παιχνίδι, που θα είναι το πιο σημαντικό αν και είναι το πρώτο. Πρέπει να εξασφαλίσουμε ότι θα έχουμε καλή προετοιμασία και όταν θα μπούμε στα προκριματικά του Τσάμπιονς Λιγκ θα είμαστε έτοιμοι, για να παίξουμε κοντά στο καλύτερό μας επίπεδο.

Ο Σάββας έκανε αναφορά για τις φιλοδοξίες. Δεν ξέρω αν μπορούμε να έχουμε μια δήλωση από εσένα για την κλήρωση, γιατί ακόμη δεν γνωρίζουμε το αντίπαλο. Θέλω επίσης να ρωτήσω αν το γεγονός ότι κερδίσαμε πέρσι το πρωτάθλημα, αφαιρεί λίγο την πίεση από εμάς; Νομίζω δεν αφαιρεί πίεση, μάλλον την αυξάνει. Αρχικά παλεύεις για τον τίτλο με την ΟΜΟΝΟΙΑ, μαζί με τον κόσμο μας και όταν φτάσει η στιγμή που τον κερδίσεις και βλέπεις πόσο χαρούμενος είναι ο κόσμος, πόσο πολύ το πανηγυρίζει και τι σημαίνει γι’ αυτούς, τότε ανεβαίνει και η πίεση. Την ίδια στιγμή πρέπει να μας δίνει και αυτοπεποίθηση και πίστη για το τι κάνουμε και το πως δουλεύουμε με τους ποιοτικούς παίκτες που έχουμε, έτσι ώστε να είμαστε ανταγωνιστικοί και σε θέση να παλέψουμε για το πρωτάθλημα ξανά. Αυτό είναι καλό και ίσως να βάζει λίγη επιπλέον πίεση ξέροντας τι σημαίνει, αφού το είδαμε από πρώτο χέρι και δεν ακούσαμε απλά γι’ αυτό. Επίσης ξέρουμε πως αντιδρούν στην πίεση οι ποδοσφαιριστές μας από την περσινή σεζόν. Όταν μπήκαμε στα playoffs, δείξαμε ιδιαίτερα δυνατή νοοτροπία.

Για την κλήρωση; Δεν ξέρουμε ακόμα. Η Καιράτ είναι ίσως η πιο έμπειρη ομάδα του ζευγαριού. Έπαιξε στο Τσάμπιονς Λιγκ πέρσι, στη league phase. Είναι καλή ομάδα. Αν θέλεις να προκριθείς στο Τσάμπιονς Λιγκ, πρέπει να κερδίσεις καλές ομάδες. Έχουμε την ευκαιρία τώρα να παίξουμε με καλές ομάδες και σίγουρα ανυπομονούμε γι΄αυτό.

Μπορούμε να πούμε κάτι περισσότερο για τα μεταγραφικά; Όχι τόσο πολλά. Κοιτάζουμε για να δούμε τι είναι δυνατό να προσθέσουμε στην ομάδα, βάση των δυνατοτήτων μας και σε σχέση με τις φιλοδοξίες αναφορικά με την ομάδα. Πήραμε τον Τζέιντεν και είμαστε πολύ χαρούμενοι γι’ αυτό. Περιμένουμε να πάρουμε κι άλλους αλλά όχι πάρα πολλούς. Έχουμε ήδη μια καλή ομάδα και πολλούς ποιοτικούς ποδοσφαιριστές. Αν βρούμε μερικούς παίκτες καλύτερους από αυτούς που έχουμε ή που μπορούν να προσθέσουν επιπλέον ποιότητα στην ομάδα, σίγουρα θα προσπαθήσουμε να τους αποκτήσουμε.

VIDEO: