Η απουσία των Φαμπιάνο και Φράνσις Ουζόχο, που έχουν λάβει επιπλέον άδεια μετά την απαιτητική σεζόν, «άνοιξε» χώρο για να ζήσουν τα παιδιά των «πρασίνων» μια σπάνια, σχεδόν προνομιακή εμπειρία με την πρώτη ομάδα του Χένινγκ Μπεργκ.
Ο Ορέστης Στυλιανού (2011) προέρχεται από τις ακαδημίες της Ομόνοιας και ήδη θεωρείται ένα από τα πιο υποσχόμενα ταλέντα στο πρόγραμμα ανάπτυξης τερματοφυλάκων του συλλόγου. Η παρουσία του στην προετοιμασία των πρωταθλητών λειτουργεί ως φυσική συνέχεια της δουλειάς που γίνεται τα τελευταία χρόνια με τη συστηματική ένταξη νεαρών παικτών στις προπονήσεις της πρώτης ομάδας των πρωταθλητών. Δίπλα του βρίσκεται ο Γιώργος Χριστοδούλου, γεννημένος το 2008, ο οποίος επίσης ανήκει στο αναπτυξιακό πλάνο των «πρασίνων», έχοντας στα πόδια του γεμάτες σεζόν στα τμήματα υποδομής.
Μαζί με τον Παντελή Μιχαήλ (2005) συμπληρώνουν μια τριάδα που δίνει στον προπονητή τερματοφυλάκων την ευχέρεια να δουλέψει σε υψηλή ένταση, με ρυθμό αντάξιο της πρώτης ομάδας, χωρίς εκπτώσεις στην ποιότητα των ασκήσεων.
Η πρόσθετη άδεια που παραχωρήθηκε στους Φαμπιάνο και Ουζόχο, δύο από τις πιο ηχηρές παρουσίες κάτω από τα δοκάρια στην πρόσφατη ιστορία της Ομόνοιας, δημιούργησε ένα μοναδικό παράθυρο ευκαιρίας. Οι τρεις νεαροί τερματοφύλακες καλούνται να «γεμίσουν» αριθμητικά τις προπονήσεις, αλλά ουσιαστικά να αποδείξουν ότι μπορούν να σταθούν σε ένα περιβάλλον πρωταθλητισμού, με όλες τις απαιτήσεις που αυτό συνεπάγεται. Σε κάθε άσκηση, σε κάθε εσωτερικό διπλό, δοκιμάζονται τα αντανακλαστικά, η συγκέντρωση, η ψυχραιμία και ο χαρακτήρας τους, στοιχεία που θα αξιολογηθούν στο τέλος της προετοιμασίας, όταν η προπονητική ομάδα θα κληθεί να αποφασίσει ποιοι μπορούν να αποτελέσουν μέρος του μέλλοντος της Ομόνοιας. Για τα τρία αυτά παιδιά, η συμμετοχή στην προετοιμασία των πρωταθλητών, είναι η βάση πάνω στην οποία μπορούν να «κτίσουν» την επόμενη μέρα της καριέρας τους.
