«Δεν είχαμε προβλήματα μετά την αλλαγή προπονητή»

Διαβάστε πιο κάτω όσα είπε ο Βέλικο Σίμιτς για το παιχνίδι με την Μπόρατς Μπάνια Λούκα αλλά και τι είπε για το ματς με τον Εθνικό:

«Δεν είχαμε προβλήματα μετά την αλλαγή προπονητή» thumb

«Πολύ σημαντικό ματς, ξέρουμε τη δουλειά που πρέπει να κάνουμε, ήρθαμε εδώ να νικήσουμε. Δεν θα είναι εύκολο απέναντι σε μια σοβαρή ομάδα. Χρειαζόμαστε τουλάχιστον 1 βαθμό, με τρεις βαθμούς σίγουρα θα περάσουμε στα νοκ άουτ. Δεν θα παίξουμε για την ισοπαλία».

Για την αλλαγή προπονητή που προέκυψε: «Γνωρίζουμε τον κύριο Αναστασίου από πριν. Δεν είχαμε προβλήματα μετά την αλλαγή».

Για τη διαιτησία με τον Εθνικό: «Δεν θέλω να σχολιάσω για τη διαιτησία. Ήταν καθοριστική η τελευταία φάση, ο ρεφ έπρεπε να πάρει μία απόφαση».