Ανησυχία και πάλι στην Ομόνοια

Ανησυχία και πάλι στην Ομόνοια thumb

Το θετικό κρούσμα που εντοπίστηκε στον Απόλλωνα επαναφέρει την ανησυχία στην Ομόνοια που καλείται για δεύτερη σερί εβδομάδα να περάσει τη διαδικασία των απρόοπτων τεστ.

Θυμίζουμε ότι οι πράσινοι είχαν θετικό κρούσμα και πέρασαν από συνεχείς ελέγχους, με όλα τα αποτελέσματα να είναι αρνητικά. Το ίδιο εύχονται και τώρα.