Πρωινό μήνυμα από την Ομόνοια (pic)

Πρωινό μήνυμα από την Ομόνοια (pic) thumb

Η Ομόνοια με πρωινή ανάρτηση αναφέρει ''Πρώτοι τρεις βαθμοί και συνεχίζουμε!'' και έδωσε το σύνθημα για τα επόμενα ματς.

Αναλυτικά: