Κ.Φάνου: «Δικαιούμασταν τη νίκη»

Κ.Φάνου: «Δικαιούμασταν τη νίκη» thumb

Οι δηλώσεις του γενικού διευθυντή της Ένωσης Κωνσταντίνου Φάνου μετά την ισοπαλία της ομάδας του με την Καρμιώτισσα.

«Κάναμε ένα πολύ καλό παιχνίδι. Σε μία συνολική εικόνα δικαιούμασταν τη νίκη, το θέλαμε πολύ. Είναι λυπηρό. Πρέπει να σηκώσουμε κεφάλι, η ομάδα μπορεί. Χάνουμε πολλές ευκαιρίες, οι παίκτες το ήθελαν πολύ. Δεν στεκόμαστε σε αυτό. Κρατάμε το βαθμό και ελπίζω να χτίσουμε σε αυτές τις εμφανίσεις. Χρειαζόμασταν τη διακοπή, θέλουμε να κλείσουμε τον α’ γύρο με τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα».