Πανικός στη νότια!

Πανικός στη νότια! thumb

Υπάρχει μεγάλη ικανοποίηση στον ΑΠΟΕΛ για τον τρόπο διάθεσης των εισιτηρίων για το ντέρμπι με την Ομόνοια. Ικανοποίηση υπάρχει επίσης και για τη νότια, αφού εκεί η προπώληση ξεπέρασε τις 3 χιλιάδες, δέκα μέρες πριν από το ντέρμπι με την Ομόνοια.