Υπάρχει μεγάλη ικανοποίηση στον ΑΠΟΕΛ για τον τρόπο διάθεσης των εισιτηρίων για το ντέρμπι με την Ομόνοια. Ικανοποίηση υπάρχει επίσης και για τη νότια, αφού εκεί η προπώληση ξεπέρασε τις 3 χιλιάδες, δέκα μέρες πριν από το ντέρμπι με την Ομόνοια.
- Τρέλα για το ντέρμπι: Τόσοι έκλεισαν θέση μέχρι τώρα για το ΑΠΟΕΛ-Ομόνοια!
- Φώτο-ντοκουμέντο: Άλλα έλεγε ο Πιρς Μόργκαν για τον Κριστιάνο!
