Καλά νέα εν όψει του... «τελικού»!

Καλά νέα εν όψει του... «τελικού»! thumb

Τα νέα μέσα από τις προπονήσεις της ΕΝΠ για το σημερινό πολύ σημαντικό παιχνίδι με τον Ολυμπιακό ήταν αρκετά θετικά, με τον Μαρίνο Σατσιά να βλέπει τους Κατσιαρή και Έχμαν να προστίθενται στις επιλογές του.

 «Ευχάριστος» πονοκέφαλος για τον κόουτς της ομάδας του Παραλιμνίου, ειδικά στην άμυνα όπου επιστρέφει και ο Ντρέκσα. Δύσκολα όμως θα αλλάξει το δίδυμο Σίλβα-Πολυκάρπου.

Στα επιπλέον θετικά στοιχεία για τους «βυσσινί», ότι ο Τζιαβέ μπαίνει για πρώτη φορά στην αποστολή. Ο βραχύσωμος ακραίος επιθετικός μαζί με το Μορέιρα, αναμένουν στο Παραλίμνι να τους δώσουν περισσότερες βοήθειες και λύσεις στο επιθετικό τρίτο.