Έστειλαν μήνυμα σε Σωφρόνη!

Έστειλαν μήνυμα σε Σωφρόνη! thumb

Η Καρμιώτισσα με την πιο κάτω ανάρτηση στέλνει τις ευχαριστίες της στον Σωφρόνη Αυγουστή, ο οποίος αποχώρησε από τον πάγκο της ομάδας.

Αναλυτικά: