«Είναι ένας ωραίος τρελός»!

«Είναι ένας ωραίος τρελός»! thumb

Αυτός ήταν ο χαρακτηρισμός του Βαλάντη Καπαρτή στον Γενικό Αρχηγό του Ολυμπιακού, Χριστόφορο Τορναρίτη στη συνέντευξη που παραχώρησε στο Sigma.

«Πήρα δύναμη από το βιβλίο του. Και αυτός πέρασε μια ιστορία ζωής. Μπορεί να λέμε ότι έχει μια τρέλα, όταν όμως τον βιώσεις και τον ζήσεις, είναι ένας ωραίος τρελός»!

Δείτε τη συνέντευξή του στο Sigma: