Από την 1η θέση!

Από την 1η θέση! thumb

Έτσι πάει στο ντέρμπι με τον ΑΠΟΕΛ με την επανέναρξη ο Άρης, από θέση ισχύος.

Ο Σπιλέφσκι κατάφερε να ανατρέψει τα δεδομένα στην κορυφή και θα οδηγήσει την «ελαφρά ταξιαρχία» κόντρα στους «γαλαζοκίτρινους» από την 1η θέση. Τα δεδομένα είναι ξεκάθαρα, με τον Άρη να έχει στείλει εδώ και καιρό τα διαπιστευτήριά του.

Κερδίζει, πάει στο +4 και γίνεται αφεντικό για τον τίτλο, αν συνεχίσει να έχει αυτή την ουσία στο παιχνίδι του και δεν επανέλθει στις... αυτοκτονικές τάσεις που είχε περί τα μέσα Ιανουαρίου.