Το μήνυμα από Ουζόχο μετά το ντέρμπι!

Το μήνυμα από Ουζόχο μετά το ντέρμπι!  thumb

Ανάρτηση και μήνυμα από τον Φράνσις Ουζόχο μετά το ισόπαλο 0-0 με τον ΑΠΟΕΛ και τη σπουδαία απόκρουση που πραγματοποίησε.