Έστειλε μήνυμα από το αεροδρόμιο ο Ζεφτέ! (vid)

Έστειλε μήνυμα από το αεροδρόμιο ο Ζεφτέ! (vid) thumb

Το απόγευμα της Τετάρτης (5.7) ανακοινώθηκε ως το έκτο μεταγραφικό απόκτημα του ΑΠΟΕΛ από το θερινό παζάρι.

Λίγο πριν μπει στο αεροπλάνο με προορισμό τη Βουλγαρία, όπου η ομάδα του Ρικάρντο Σα Πίντο πραγματοποιεί το βασικό στάδιο της προετοιμασίας της, ο Ζεφτέ Βιτάλ έστειλε το δικό του μήνυμα στους φίλους της ομάδας.

Δείτε το(ν):