Τήρησε την υπόσχεση του

Τήρησε την υπόσχεση του thumb

Επιστρέφουν λοιπόν στα γήπεδα και πάλι οι επτά φίλοι της Ομόνοιας μετά την συνάντηση της διοίκησης Παπασταύρου. 

Όπως ανακοίνωσαν οι πράσινοι έγινε συνάντηση της διοίκησης, μίλησαν και από σήμερα πλέον επιστρέφουν στην εξέδρα της αγαπημένης τους ομάδας.