Πρώτες δηλώσεις Φερέρ: «Θα τα δίνω όλα για το σήμα»

Πρώτες δηλώσεις Φερέρ: «Θα τα δίνω όλα για το σήμα» thumb

Ο ποδοσφαιριστής της Ανόρθωσης, Σάλβα Φερέρ, πόζαρε μπροστά από το Φοίνικα στο στάδιο «Αντώνης Παπαδόπουλος» αναφέροντας στις πρώτες του δηλώσεις: «Είμαι ένας τύπος από την Ισπανία που θα τα δίνω όλα για αυτό το σήμα»!

Αργότερα μέσα στην ημέρα σήμερα, θα δημοσιοποιηθεί ολόκληρη η συνέντευξη του Σάλβα!

O ποδοσφαιριστής της «Κυρίας» ντύθηκε με προϊόντα του Anorthosis FC Store που μπορείτε να βρείτε ΕΔΩ.