Άλλο ένα sold out ενόψει Ομόνοιας!

Άλλο ένα sold out ενόψει Ομόνοιας! thumb

Ο ΑΠΟΕΛ ενημερώνει πως έχουν εξαντληθεί τα εισιτήρια και για την Ανατολική κερκίδα ενόψει του ντέρμπι με την Ομόνοια.

Αναλυτικά:

«Έχουν εξαντληθεί τα εισιτήρια και για την Ανατολική κερκίδα. Απομένουν εισιτήρια μόνο για το πάνω διάζωμα της Δυτικής κερκίδας. Παρακαλούμε όσοι δεν έχουν προμηθευτεί ακόμη εισιτήριο, να το πράξουν άμεσα».