Δεν θα το έχαναν με τίποτα!

Οι φίλοι του ΑΠΟΕΛ παρά το κρύο και τη μέρα πήραν θέση στην Δυτική κερκίδα.

Δεν θα το έχαναν με τίποτα! thumb

Δεν υπήρχε περίπτωση να χάσουν τέτοιο παιχνίδι και να μείνουν μακριά από την ομάδα τους. Ευχή τους η ομάδα να πάρει τη νίκη και τους τρεις βαθμούς.