Δεν υπήρχε περίπτωση να χάσουν τέτοιο παιχνίδι και να μείνουν μακριά από την ομάδα τους. Ευχή τους η ομάδα να πάρει τη νίκη και τους τρεις βαθμούς.
Δεν θα το έχαναν με τίποτα!
Οι φίλοι του ΑΠΟΕΛ παρά το κρύο και τη μέρα πήραν θέση στην Δυτική κερκίδα.
