Ίσως αλλάξει μέρα το ντέρμπι - Αποφασίζει η ΚΟΠ

Ίσως αλλάξει μέρα το ντέρμπι - Αποφασίζει η ΚΟΠ thumb

Σενάριο μετάθεσης της ημέρας διεξαγωγής του αγώνα ΑΕΚ-Άρης για την 2η αγωνιστική της Β' φάσης προκύπτει, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες.

Ο λόγος έχει να κάνει με τα τηλεοπτικά, υπάρχει αίτημα στην ΚΟΠ για αυτό τον λόγο και θα εξεταστεί στην προγραμματισμένη συνεδρία της εκτελεστικής επιτροπής. Ουσιαστικά το σενάριο αυτό φέρνει το ΑΕΚ-Άρης να διεξάγεται Τρίτη 5/3 αντί μια μέρα νωρίτερα, όπου θυμίζουμε πως είναι ορισμένο και το ντέρμπι Ομόνοια-Ανόρθωση.

Σύντομα θα παρθεί η απόφαση, με την ΚΟΠ να ενημερώνει τους εμπλεκόμενους.