Αξίζει!

Αξίζει! thumb

Είπε πολλά στην συνέντευξη του ο Κόλμαν τόσο για την δική του φιλοσοφία όσο και για την προσωπική του ζωή.

Αξίζει κανείς να την παρακολουθήσει, πόσο μάλλον αν είναι οπαδός της ΑΕΛ!