Σούπερ ξεκίνημα!

Απίστευτη έναρξη στο παιχνίδι για την Ομόνοια, απέναντι στον ΑΠΟΕΛ.

Σούπερ ξεκίνημα! thumb

Στο πρώτο 20λεπτο η ομάδα του Γιάννη Αναστασίου ήταν απόλυτα ουσιαστική και πήρε προβάδισμα με δύο γκολ των Λοΐζου (11') και Γιόβετιτς (16').

Αμφότεροι έδωσαν την ευκαιρία στον κόσμο του «τριφυλλιού» να πανηγυρίσουν έξαλλα τα γκολ της ομάδας τους.