Χωρίς φιλάθλους με... ΑΠΟΕΛ

Στην ΑΕΛ επιβλήθηκε ποινή κεκλεισμένων των θυρών για μία αγωνιστική.

Χωρίς φιλάθλους με... ΑΠΟΕΛ thumb

Το παιχνίδι το οποίο θα γίνει χωρίς κόσμο είναι το ντέρμπι με τον ΑΠΟΕΛ της 23ης αγωνιστικής στο στάδιο «Αλφαμέγα».

Αναμφίβολα είναι μια ιδιαίτερη συνθήκη για τον λεμεσιανό σύλλογο, που πρώτα για την 22η αγωνιστική θα υποδεχθεί την Ανόρθωση.