«Περήφανος που υπέγραψα στην ομάδα που υποστηρίζω»

Δηλώσεις του Γαβριήλ Ψηλογένης μετά την υπογραφή επαγγελματικού συμβολαίου με την Ομόνοια.

«Περήφανος που υπέγραψα στην ομάδα που υποστηρίζω» thumb

Αναλυτικά όλα όσα ανέφερε: