Φαίνεται πως ο πρώην διαιτητής, Δημήτρης Μασιάς και η εταιρεία του ήταν τα πρόσωπα που προσέγγισαν αρχικά την Ανόρθωση για να προκύψει συνεργασία και το ίδιο έπραξαν τώρα και με την ομάδα του Παραλιμνίου.
Την πρώτη φορά δεν προέκυψε συμφωνία, την δεύτερη βρέθηκε ο τρόπος και επισημοποιήθηκε το ενδιαφέρον και οι συζητήσεις που υπήρξαν του Αιγύπτιου με τους «βυσσινί».
