Αναλυτικά όσα δήλωσε:
«Ήταν ένα παιχνίδι που μπήκαμε κάπως μουδιασμένοι στην αρχή, αλλά στην συνέχεια είδαμε στα… μάτια το ΑΠΟΕΛ. Παίξαμε καλά, πιέσαμε τον αντίπαλο και χάσαμε ευκαιρίες. Θεωρώ ότι από αυτό το παιχνίδι, θα μπορούσαμε να πάρουμε κάτι. Το σκορ μας αδικεί».
