Τα βλέμματα του ιατρικού επιτελείου της Ομόνοιας αναγκαστικά θα στραφούν από σήμερα και όλη την εβδομάδα αποκλειστικά στους δύο τραυματίες Φαμπιάνο και Αγκουζούλ, κυρίως για το ντέρμπι του ΑΠΟΕΛ της ερχόμενης Κυριακής και όχι για το εκτός έδρας ευρωπαϊκό ματς με τη Λωζάνη.
Η κατάσταση και των δύο θα αξιολογείται καθημερινά και ο Μπεργκ θα πάρει τις τελικές του αποφάσεις στο επόμενο διάστημα για το που μπορεί να τους υπολογίζει...
