Με νέα επιστολή της προς την ΚΟΠ η ΑΕΛ επανέρχεται στην κριτική της προς τις πρόσφατες αποφάσεις του Αθλητικού Δικαστή, αλλά και του Πειθαρχικού Εισαγγελέα.
Οι «γαλαζοκίτρινοι» τονίζουν πως δεν βλέπουν να αλλάζει κάτι κι ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα δεν αφορά τους κανονισμούς, αλλά το ότι αυτοί εφαρμόζονται κατά το δοκούν.
Αναλυτικά:


